Tallers de cinema

  • INICI
  • PROJECTE EDUCATIU
  • TALLERS
  • QUI SOM
  • CURTMETRATGES
  • ACTUALITAT
  • CONTACTA
Dilluns, 21 juny 2021 / Published in Arts, Cinema, Curtmetratge, Família, Pel·lícula, Públic, Tallers de cinema

Final de curs als Cinemes Girona

Arriba el juny i amb ell la calor, les ganes d’estiu i de vacances… però a Digital Films ens agrada poder acomiadar el curs de manera especial, perquè sentim que els resultats del que hem anat aprenent durant tot l’any han de ser compartits!

El curs anterior no ens va ser possible, així que aquest any volíem reprendre un acte molt especial, un acte que portàvem mesos esperant: la projecció dels curtmetratges realitzats per tots els equips dels tallers de cinema de les diferents escoles, ni més ni menys que a la gran pantalla dels Cinemes Girona!

Així doncs, el dissabte dia 12 de juny rebíem als alumnes de l’Escola Solc, l’Escola Catalunya, l’Escola Pia Balmes, l’Escola del Mar i del Lycée Français acompanyats i acompanyades de les seves famílies, amics i coneguts. Seguint totes les mesures sanitàries marcades, vam anar omplint la sala, i quin goig!

Un cop apagades les llums, la intriga era perceptible a l’ambient… Us heu vist mai en una pantalla tan gran? Els alumnes de cinema i els seus acompanyants van poder gaudir de les aventures i els misteris relatats en els curtmetratges Virus, La millor escola, El misteri de la pedra, Splash! i Un extrany a l’escola. Us podeu imaginar com de divertit i emocionant és veure una història que ha estat rodada durant mesos? Cap d’ells ens va deixar indiferents!

Finalment, després d’haver presentat cada curtmetratge i d’una llarga estona d’aplaudiments, els alumnes van rebre un petit obsequi per recordar els tallers i poder seguir fent cinema!

Ens acomiadem aquí del curs escolar, però ens veiem als tallers intensius d’estiu a les escoles Pia Balmes i Betània Patmos!

Tagged under: Cinema, curtmetratge, Escola, Pantalla, Públic, Públic familiar, Tallers de cinema

What you can read next

Comença un nou curs d’extraescolars de cinema!
Torna “De la Imaginació a la Pantalla”
La setmana del cinema a l’Escola Serraparera

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Arxiu

  • gener 2024
  • setembre 2023
  • juliol 2023
  • juny 2023
  • febrer 2023
  • gener 2023
  • novembre 2022
  • octubre 2022
  • setembre 2022
  • juny 2022
  • febrer 2022
  • gener 2022
  • novembre 2021
  • octubre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • març 2021
  • febrer 2021
  • gener 2021
  • desembre 2020
  • octubre 2020
  • agost 2020
  • juny 2020
  • gener 2020
  • octubre 2019
  • juny 2019

Etiquetes

Arts Betània Patmos Cinema Croma Curtmetratge doblatge Efectes especials Escola Catalunya Escola Concepció Escola del Mar Escola Margallo Escola Serraparera Escola Solc Família Ha! Ha! Ha! IES Viladomat IPSI Lycee Français Màgia News Participa Méliès Pel·lícula Pia Balmes Plans Públic Social Media Stop motion Tallers Tallers de cinema Technology Tipus de plans Truc de substitució

DIGITAL FILMS


Carrer de Neptú, 25
08006 Barcelona
625 850 254

df@digitalfilms.cat

tallers@digitalfilms.cat

TOP