La coordinadora de festivals de cinema ProFestivales21 ofereix una cuidada selecció de cinema online gratuita a través de la plataforma Filmin, exclusiva per a centres educatius: Ventana cinéfila.
Gràcies a aquesta iniciativa impulsada per la Semana Internacional de Cine de Valladolid, el Festival de Málaga, el Festival de Sevilla, el Festival de Huelva i, com a novetat d’enguany, el Festival de Sitges; podeu gaudir a les aules d’una selecció de 24 pel·lícules i curtmetratges d’autors europeus i llatinoamericans contemporanis que es fan eco de temes que apelen a la realitat present de qualsevol alumne/a des de diferents punts de vista i plantejaments narratius, propiciant una aproximació activa i transversal a múltiples matèries.
Podeu gaudir de tots els títols des del 6 d’octubre fins el 18 de novembre.

La selecció, gratuita i de visionat online a través de la web de Filmin està dissenyada expressament per a la comunitat educativa i s’adreça a qualsevol centre educatiu que desitgi inscriure-s’hi abans del 14 de novembre.
Ventana cinéfila inclou, a més a més, una sèrie de guies didàctiques sobre cadascuna de les obres i programes a disposició dels docents per enriquir el debat a classe abans i després del visionat.
No us perdeu la oportunitat de descobrir històries com la de la Lola (Laurent Micheli – Bèlgica, França, 2019) o en Leon (Obey, Jamie Jones, Regne Unit, 2018) i inscriviu-vos a través del següent formulari!
+ info: Seminci – Ventana cinéfila

Esperem que la iniciativa sigui del vostre interès i li traieu un bon partit a Ventana cinéfila. Ja només ens queda dir-vos que si l’intensiu de cinema us desperta un interès desmesurat sobre la creació cinematogràfica i us sorgeixen unes ganes boges de dur a terme un projecte o taller de cinema a l’aula no dubteu en contactar-nos, que us visitarem encantades.
Mentrestant, brindem per més iniciatives que promoguin el cinema europeu i llatinoamericà!